Vind de beste specialist voor jouw opdracht!
Via De10beste.be kom je gemakkelijk in contact met de beste specialisten uit jouw omgeving. Ontvang en vergelijk voorstellen zonder enige verplichting.
Kijzer Technics is een dakwerker uit Antwerpen in de provincie Antwerpen. Het bedrijf is gevestigd op Vlaamsekaai 11. De onderneming is opgericht op 24-09-2018 en telt 1-4 werkzame personen. Kijzer Technics is een bvba en bij de KvK bekend onder het registratienummer 704952349.
Vind de beste specialist voor jouw opdracht!
Via De10beste.be kom je gemakkelijk in contact met de beste specialisten uit jouw omgeving. Ontvang en vergelijk voorstellen zonder enige verplichting.
Kijzer Technics is geselecteerd voor deelname aan De 10 Beste vanwege de reputatie van het bedrijf. Kijzer Technics is volgens de KvK actief in het werkgebied sinds 24-09-2018 en telt 1-4 werkzame personen.
De bvba is bij de Kamer van Koophandel is de onderneming bekend onder registratienummer 704952349.
Wij proberen met zorg de beste bedrijven voor je te presenteren. Heb jij een contact gehad met Kijzer Technics, of heb je een opdracht laten uitvoeren door dit bedrijf? In dat geval zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaringen. Help Kijzer Technics en andere bezoekers door een review te schrijven.
Zoe je een dakwerker en ben je benieuwd naar de mogelijkheden en prijzen? Vraag gratis offertes aan!
Onderstaand een overzicht van beoordelingen van Kijzer Technics. Wat is jouw ervaring met Kijzer Technics? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.
Schrijf een reviewWe raden Kijzer niet aan
We raden Kijzer niet aan. De werkzaamheden verliepen goed, maar met wat vertraging. De naverkoop, die ik minstens even belangrijk vind, is echter niet correct en onprofessioneel.
We deden twee jaar geleden een beroep op Kijzer voor een nieuw bovendak en zonnepanelen. De medewerker met wie we samenwerkten, gaf een professionele indruk, ondanks de af en toe moeilijke communicatie (ook van onze kant). Wij moesten toch een aantal keer bellen om zeker te zijn dat de werken binnen de afgesproken termijn klaar zouden zijn.
Ondertussen zijn we dus bijna twee jaar verder en zijn er toch wat problemen opgedoken. Tijdens een stevige regenbui van een paar maanden geleden ontdekten we een vrij groot lek, volgens een medewerker te wijten aan loodwerk aan de schouw. Hij beloofde ons dat hij iemand zou sturen om hiernaar te kijken zodat dat in de toekomst niet meer zou gebeuren. We hebben na twee maanden nog niemand gezien. Afgelopen zaterdag ging hij opnieuw langskomen, maar hij kwam niet opdagen (zonder bericht). Spijtig, want ik was hiervoor een dag vroeger vanuit vakantie teruggekeerd.
Ook een van de zonnepanelen functioneert niet meer. Ik heb hen hierover verschillende e-mails gestuurd. Eerst stuurden ze mij een e-mail met de boodschap dat ik zelf het probleem moest oplossen aan de hand van een gekopieerde checklist van de website van de fabrikant. Toen ik hen informeerde dat het niet lukte, kreeg ik een e-mail met de vraag wanneer iemand zou kunnen langskomen, maar ondanks een aantal voorstellen van mij, krijg ik maar geen concrete afspraak of voorstel.